dimarts, 24 d’abril del 2007

Segon Premi Quart A

LA NATURA I EL RECICLATGE


Ara vaig a parlar de la natura i el reciclatge.
El reciclatge dels materials és aquell procés que permet
tornar a fer servir altres objectes.
La natura hem de cuidar-la : no tirar paper, ni ampolles de
vidre ni de plàstic, ni llaunes etc...
A la natura viuen els animals, quan anem pel bosc no hem
de cridar ni tampoc matar el animals.
Jo un dia, vaig anar al bosc amb el meu pare i vam anar a
pegar una volta i jo veia molts papers i ampolles i vaig
agafar unes quantes bosses i anava recollint la brutícia i
vaig omplir cinc bosses.
La meva mare va veure un noi, que estava fumant i tirant
les burilles al terra i al bosc, es van cremar cinc hectàrees!!!
Quina llàstima!!!
Van vindre els bombers, van agafar unes manegues i van
tirar l’aigua per apagar el foc i el meu pare va ajudar als
bombers.
Jo també els vaig ajudar apagar el foc i després del que va
fer el noi va pagar una multa de tres mil euros. El noi
estava tancat a la presó, mon pare va fer un menjar i els
bombers li van donar moltes gràcies per ajudar-los i a mi
també em van donar les gràcies.
Voldria cuidar la natura i que no es cremessin més
hectàrees.
Voldria que la gent fora mes conscient en cuidar la natura,
perquè cremar el bosc no costa gens i tornar-lo a fer costa
molts anys.

Hans Esteban Sancho
4A
Segon Premi